1. Hey Guest, is it this your first time on the forums?

    Visit the Beginner's Box

    Introduce yourself, read some of the ins and outs of the community, access to useful links and information.

    Dismiss Notice

Tworzenie map w GIMP

Discussion in 'Forum polskojęzyczne' started by bartez, Dec 24, 2011.

Mods: sinnertie
  1. bartez

    bartez Haxor

    Messages:
    117
    Poniżej załączam mój poradnik na tworzenie map do KAG. Polecam obejrzeć na Fullscreenie i w HD
     
  2. bartez

    bartez Haxor

    Messages:
    117
    Ale odnośnie mojego nic nie napisałeś :p
    Tamten jest do Paint.Net i tam się da zapisać w 24 bitach przy zapisywaniu, a w GIMP trzeba najpierw obrazek zrobić indeksowany i dopiero wtedy zapisywać.
     
  3. Więc tym bardziej nie rozumiem jaki jest sens babrać się z tym makabrycznym gimpem.
     
  4. bartez

    bartez Haxor

    Messages:
    117
    Nie będę się z tobą wykłócać, który program graficzny jest lepszy, a który gorszy. GIMP nie jest makabryczny jak go się ogarnie. Wiadomo PS ma więcej narzędzi ale też sporo kosztuje.
     
    radekggr likes this.
  5. Sporeczek

    Sporeczek Builder Stabber

    Messages:
    24
    Stworzyłem mapę na podstawie tego filmiku, lecz nie działa, a raczej nie mogę jej odpalić :(
     
  6. bartez

    bartez Haxor

    Messages:
    117
    Zmieniła się komenda na:
    Code:
    \loadbitmap nazwamapy
     
  7. Sporeczek

    Sporeczek Builder Stabber

    Messages:
    24
    O, działa. Mam jeszcze pytanie - czy istnieje limit wysokości i szerokości ? Ponieważ planuję zrobić parę map, a nie wiem czy mam się szykować na duże czy na małe. I te mapy nie będą takie... jedna połówka nawalone surowców i skopiowana połówka, tylko każdy element będzie oddzielnie rysowany, oraz każdy będzie miał inną tematykę, aby wyglądało to na coś niezwykłego :) Tzn, postaram się jak mogę.
    DOPISEK: Postaram się zrobić wykorzystanie terenu tak jak w Sword Fight, podobają mi się mapy tak skonstruowane, że mogę spokojnie zwabiać przeciwników i rozwalać teren, bardzo fajnie to wygląda.
     
  8. KAG classic , BETA jest na tyle rozbudowany , że nie zawiera ograniczenia mapy. Lecz im większa mapa , tym więcej serwer będzie zżerał pamięci RAM oraz dłużej będzie się wczytywał. Mam nadzieję że pomogłem.
     
    Konfitur likes this.
  9. bunnie

    bunnie Haxor Tester

    Messages:
    1,319
    dostajesz złotą łopatę za bycie archeologiem

    zdjęcia wstawiać mi sie nie chce.
     
    miniu and PussyDestroyer like this.
  10. pawelot

    pawelot Bison Rider

    Messages:
    29
    ja mu o tym powiedzialem XD
    --- Double Post Merged, Mar 25, 2015, Original Post Date: Mar 25, 2015 ---
    A to mala ciekawostka
    Kazdy rodzaj pamieci (zmienna) ma swoje ograniczenie

    Tu nazwy zmiennych z języka programowanie C++
    Bez tytułu.png
    W kagu pod komeda global pewnie kryjesie jakas z tych zmiennych (zakladam ze "int" lub jakas inna wieksza od "wchar_t")
     
    Last edited: Mar 25, 2015
  11. Konfitur

    Konfitur Haxor

    Messages:
    335
  12. pawelot

    pawelot Bison Rider

    Messages:
    29
  13. PLDragON

    PLDragON Haxor

    Messages:
    0
    w tym linku masz wyjaśnione co oznacza global ;p
     
  14. pawelot

    pawelot Bison Rider

    Messages:
    29
    Wiem co to znaczy global wiec się pytam po co mi ten link

    Jako programista wiem takie rzeczy
     
  15. PLDragON

    PLDragON Haxor

    Messages:
    0
    ;_;
     
  16. pawelot

    pawelot Bison Rider

    Messages:
    29
    O co ci chodzi?
    --- Double Post Merged, Apr 1, 2015, Original Post Date: Apr 1, 2015 ---
    Każdy rodzaj pamięci może być globalny a globalny staje się gdy jest w zasięgu globalnym
     
  17. Konfitur

    Konfitur Haxor

    Messages:
    335
    nie rozumiem
     
  18. pawelot

    pawelot Bison Rider

    Messages:
    29
    jak jakas pamiec jest dostepna w wszedzie ze mozesz kozystac z niej gdzie kolwiek to wtedy nazywa sie ja zmienna globalna
     
  19. Konfitur

    Konfitur Haxor

    Messages:
    335
    nie rozumiem twojego zachowania
     
Mods: sinnertie