1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey Guest, is it this your first time on the forums?

    Visit the Beginner's Box

    Introduce yourself, read some of the ins and outs of the community, access to useful links and information.

    Dismiss Notice

Łucznik - propozycja

Discussion in 'Forum polskojęzyczne' started by PadreMateo, Jun 16, 2012.

Mods: sinnertie
  1. PadreMateo

    PadreMateo Catapult Fodder

    Messages:
    2
    Witajcie, zauważyłem, że łucznik jest mało użyteczny na polu bitwy, i mało kto nim gra. W sumie nic dziwnego bo broń dystansowa średnio się spisuje, kiedy cała mapa jest pousadzana wieżyczkami, i innymi przeszkodami, co zmusza łuczników na zbliżanie się na zasięg wojowników.
    Moja propozycja jest taka, żeby łucznik pod prawym przyciskiem myszy miał sztylet, (tworzenie strzał dać pod inny) po leżeniu kilka sekund na ziemi stawał się niewidoczny, a zaatakowanie przeciwnika od tyłu zabijałoby go za pierwszym razem. Dzięki temu były przydatny także w walce wręcz, Co wy na to?
    Chyba, że zrobić odrębną klasę zabójca, ale to nie zmieniłoby sytuacji łucznika.
     
  2. Musiałem zebrać się w sobie, żeby Ci odpisać.
    Łucznik jest najbardziej użyteczną klasą ze wszystkich. Może walczyć na dowolny dystans, łącznie z walką wręcz (pomimo tego niby-nerfu sprzed kilku dni).
    Nie wymagam od Ciebie jakiejś super znajomości angielskiego i przekopywania się przez 20-stronicowe wątki mówiące o tym jak ekstremalnie OP są łucznicy, ale, na Boga, wystarczy kliknąć guzik 'Search' i znać angielski na naprawdę podstawowym poziomie (albo posłużyć się Google Translate) , żeby zobaczyć, że każda z tych rzeczy (łącznie z klasą 'zabójcy') została już zasugerowana na międzynarodowym forum (niewidzialność wyszła ode mnie, jako żart) i przy okazji przeczytać dlaczego jest głupia.
    Jako, że widzę w Tobie potencjał na osobę, która nie zasada sobie trudu przeszukania forum albo pogrania więcej niż 20 minut w KAG, pozwolę sobie omówić każdą sugestię z osobna:
    • sztylet - absolutna głupota, łucznicy i tak mogą zdejmować rycerzy z niemalże zerowego zasięgu, więc danie im broni do walki wręcz jest absurdalne i automatycznie sprowadza rycerza do rzucania bomb i osłaniania tarczą łuczników.
    • niewidzialność - jeszcze bzdurniejsze, jeśli łucznik może uniknąć walki wręcz zarówno z rycerzem jak i peonem (jakieś inne tłumaczenie słowa 'builder'?) to jaki jest w ogóle sens grania inną klasą? Bo chyba nie wyobrażasz sobie, że będę biegał po mapie i klikał na każdą kratką jakby, nie daj Boże, ktoś się tam schował.
    • zabijanie od tyłu - chyba najlepsza rzecz w tym poście. Walka w KAG jest na tyle chaotyczna, że nawet ja, skończony paralita kiedy przychodzi do strzelania z łuku, byłbym w stanie zabić każdego rycerza i peona przez przeskoczenie ich i szybki cios od tyłu. Głupie, prawda? Nie mówiąc o tym jak wiele możliwości na kretyńskie kampienie w wieży daje to łucznikom.
     
  3. PadreMateo

    PadreMateo Catapult Fodder

    Messages:
    2
    O jakim nerfie łuczników mówisz. Czy będzie klasa zabójcy? Mi mimo wszystko łucznikiem gra się beznadziejnie, i wielu innym graczom pewnie też, sądząc po ich ilości na mapie.
     
  4. Kaszek

    Kaszek Shopkeep Stealer

    Messages:
    15
    Dziwne że nie lubisz grać łucznikiem. Jak dzisiaj grałem na jednym z serwerów to 2/4 mojej grupy miało łuczników i moja drużyna jeszcze wygrała. Łucznicy są przydatni w walce bo mogą zabijać rycerzy zanim dojdą do murów. Więc najpierw pograj nim z 1 tydzień to go opanujesz :)
     
    Shadza and Worm like this.
  5. Nefrylion

    Nefrylion Shopkeep Stealer

    Messages:
    40
    Fajnie się gra łucznikiem :P nie jest ciężko nim grać tylko musisz opanować naciąganie łuku i wiedzieć jak celować żeby trafić
     
  6. Worm

    Worm Derpship Commander Donator

    Messages:
    546
    Orly? Łucznicy są biegającymi maszynami śmierci jeżeli biegają w grupkach. Przemyśl co napisałeś. Te skurczybyki i tak potrafią kicać po drzewach, chować się w trawie lub za ciałami, wspinać się po ścianach i w ruchu strzelać.
     
  7. ewox250

    ewox250 Shark Slayer

    Messages:
    131
    jeśli gra sie na dużych serverach np. na 40 osób to nie ważne gdzie strzelisz zawsze możesz kogoś trafić
    przy serverach premium wystarczy że ktoś zakupi beczke a ty w nią celnie trafisz to zabijesz jego i wyżądzisz inne szkody
     
    shadza18 likes this.
  8. Rly, ty jeszcze chcesz buffów dla Archera? Koleś który potrafi skakać po drzewach, wspinać się po murach, atakować na odległość i z bliska, chować się w trawie, niszczyć baryłki i katapulty niz zdąrza wyrządzić jakieś szkody, a grupa 3 lub więcej zabija zasłoniętego rycerza na 1 salwę. On naprawdę nie potrzebuje buffów. On wręcz potrzebuje jakiegoś nerfa.


    @EDIT Gram w Kaga od roku, a na łuczniku skupiłem się ze 3 miesiące temu więc doświadczenie mam niemałe
     
    ewox250 likes this.
  9. rzaleu

    rzaleu Shark Slayer

    Messages:
    157
    Kilku łuczników chowających się w wysokiej wierzy, mający obok siebie szpital i masz pozamiatane. Skończ pisać takie bzdury że to klasa bezużyteczna. Nawet latając między drzewami i strzelając pod siebie można zabić spokojnie nieraz i 3 rycerzy naraz próbujących cię z nich strącić.
     
  10. franek123

    franek123 The architect of the royal castle. Donator Tester

    Messages:
    514
    Heh nie wiedziałem że Ej to polak :D
    </br>--- merged: Sep 13, 2012 9:32 PM ---</br>
    Moim skromnym zdaniem łucznik (gdy ktoś umie nim grać) to najbardziej zabujcza klasa w Kag. I niestety troche ZA łatwa, jeżeli ktoś jest ogarnięty to zabije każdego rycerza bez bomby dzięki technice "Arrows spam'u"
     
    ewox250 likes this.
Mods: sinnertie