1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey Guest, is it this your first time on the forums?

    Visit the Beginner's Box

    Introduce yourself, read some of the ins and outs of the community, access to useful links and information.

    Dismiss Notice
Contrary
Joined:
Sep 3, 2011
Messages:
2,196
Likes Received:
5,341
Trophy Points:
1,039
Resources:
2
Birthday:
Sep 1, 1994 (Age: 28)
Location:
Vancouver
Occupation:
Student

Contrary

The Audacious Paramount of Explosive Flight, 28, from Vancouver

Donator Tester

Hello old friends. I'm planning a trip through Europe in a few months. If any of my Eurobros wanna grab a drink, let me know. Nov 17, 2016

    1. FuzzyBlueBaron
      FuzzyBlueBaron
      OMGBURGERS, CONTRARY!!! I HAZ GENIUS IDEA FOR CSK!!!! \(OoO)/
      1. FuzzyBlueBaron
        FuzzyBlueBaron
        Srsly. We need to talk soon. (only not right now because dinner is burning)
        Dec 18, 2013
      2. Contrary
        Contrary
        alright you can catch me on gtalk
        Dec 18, 2013
    2. Rocinante
      Rocinante
    3. GreenRock
      GreenRock
      Is your birthday really on September 1st
      1. Contrary
        Contrary
        yes
        Dec 17, 2013
    4. Yagger
      Yagger
      Kawaii baka onigai tsuntsun kamisama desu-ne!
      Arigatou Baka Baka Baka uguu~~~
    5. Kouji
      Kouji
      Kawaii baka onigai tsuntsun kamisama desu-ne!
      Arigatou Baka Baka Baka uguu~~~
    6. Ej
      Ej
      if ur so brayve tell to my face and not rport noob
      1. Contrary
        Contrary
        ur more aboos than kuji
        Dec 9, 2013
    7. windwizard999
      windwizard999
      ░░░░░░░░░▄▐
      ░░░░░░▄▄▄░░▄██▄
      ░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄
      ░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄
      ░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀
      ░░░░▄▄▄██▀▀▀▀
      ░░░█▀▄▄▄█░▀▀
      ░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀▀
      ▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ U HAVE BEEN SPOOKED BY
      ▀█▌░░░▄░▀█▀░▀
      ░░░░░░░▄▄▐▌▄▄
      ░░░░░░░▀███▀█░▄
      ░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄SKELY
      ░░░░░░▐▀░░▄░░░▐▌
      ░░░░░░█░░░▄░░░░█
      ░░░░░▐▌░░░▄░░░░░█
      ░░░░░█░░░░░░░░░░▐▌SEND THIS TO 7 PPL OR I WILL EAT YOU
    8. SirSammy
      SirSammy
      sundered kingdoms? lmao.
    9. FuzzyBlueBaron
      FuzzyBlueBaron
      Hey, cutie. Do you see a future for us together?
      1. Contrary
        Contrary
        i dont know, id have to see some crystal balls first
        Nov 22, 2013
      2. FuzzyBlueBaron
        FuzzyBlueBaron
        Knew I should have locked that new avatar in place. ;_;
        Nov 23, 2013
    10. Verrazano
      Verrazano
      getting off irc was mean. I just wanted to talk D:
      1. Contrary
        Contrary
        i was feeling too much guilt
        Nov 21, 2013
      2. Verrazano
        Verrazano
        </3
        Nov 21, 2013
    11. Boea
      Boea
      Contrary, I can't get over your lusty avatar... what are you lusting over, Rend[u]-senpai~?
      1. Contrary
        Contrary
        i lust over a future that could have been
        Nov 21, 2013
    12. Beef
      Beef
      I like how that one guy said you're an Ice Queen.
      1. Contrary
        Contrary
        nani?!
        Nov 20, 2013
    13. 16th
      16th
      That bear head of House Cedric. Hmmm. Looks kinda familiar...
      1. Contrary
        Contrary
        the first four are actually geti's sprite. only the owl and rabbit were made by me
        Nov 19, 2013
      2. 16th
        16th
        Oh, i see. Anyway it's our clan logo but with flowers-eyes. Lol.
        Nov 19, 2013
    14. Contrary
      Contrary
      im really enjoying reading peoples answers to the oracle questions
    15. Vidar
      Vidar
      You would know better then I do, is there a reason the life counter was retired in CTF?
      1. Contrary
        Contrary
        To reduce camping. Geti was a big fan of action unlimited. I kinda miss tickets.
        Nov 16, 2013
      2. Vidar
        Vidar
        I was going to post here again but it was over 400 characters. I put it up the post regarding competitive ctf.
        Nov 16, 2013
      3. Vidar
        Vidar
        *in the post*
        Nov 16, 2013
    16. Mazey
      Mazey
      tbh I dislike your DP.
    17. Yagger
      Yagger
      ur husbando is a shit
      1. Contrary
        Contrary
        ur waifu is a doge
        Nov 8, 2013
      2. Yagger
        Yagger
        ur hasbando has a dick
        Nov 8, 2013
      3. Contrary
        Contrary
        wow so jealous
        Nov 9, 2013
    18. Contrary
      Contrary
      this page has been a real mix of quality. apply yourself, kag forum
      1. Kouji
        Kouji
        Yeah, cause that will go well.
        Nov 12, 2013
    19. Ej
      Ej
    20. Monsteri
      1. View previous comments...
      2. Monsteri
        Monsteri
        If I could record proper video, I'd make a trailer-ish thing where the other team is on the lose, but wreck the shit out of the enemies through a sudden burst of motivation and cooperation.

        Slap this beat on top if it, call it a day and ejaculate.

        Oh well.
        Nov 6, 2013
      3. Contrary
        Contrary
        btw did you even get my pm
        Nov 6, 2013
      4. Monsteri
        Monsteri
        oh yeah that art thing, I forgot.

        laptops on the repairs so there will be delay.
        Nov 6, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Sep 1, 1994 (Age: 28)
    Location:
    Vancouver
    Occupation:
    Student

    Signature

  • Loading...