1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey Guest, is it this your first time on the forums?

    Visit the Beginner's Box

    Introduce yourself, read some of the ins and outs of the community, access to useful links and information.

    Dismiss Notice

Polskie forum

Discussion in 'Forum polskojęzyczne' started by sado, Sep 4, 2011.

Mods: sinnertie
  1. Jagodziana

    Jagodziana Shipwright

    Messages:
    2
    Ja po pierwsze chciałem pogratulować Panie Michale za to jaką grę Pan zrobił. Naprawdę grając w KAGa czerpie się z tego radość :)
    Lecz ja tak w sumie chciałbym się dowiedzieć czegoś od strony technicznej ;] W czym Pan pisze? Jakiś gotowy silnik? Ile roboczogodzin zajmuję powstanie takiego projektu? Jak wygląda współpraca z grafikiem?
    KAG to naprawdę kawał dobrej roboty ;]
    PS Żałuję, że nie ma mnie w Łodzi, mam nadzieję, że streaming chociaż będzie ;]
     
  2. quaz

    quaz Shipwright

    Messages:
    1
    W ramach popularyzowania KAGa ja dzisiaj trochę popromowałem:
    http://www.youtube.com/watch?v=_3joTZ8gGfs
    Już ponad 500 osób to obejrzało, a pewno jakieś 1500 ludzi to zobaczy, a ilu się zainteresuje i przyjdzie grać to już inna sprawa :)
     
  3. TrefluU

    TrefluU Shipwright

    Messages:
    1
    MM , możesz zdradzić co masz zamiar wprowadzić ? :)

    /Witam ;)
     
  4. suchy

    suchy Shipwright

    Messages:
    6
    quaz, to właśnie dzięki tobie zainteresowałem się grą, dzięki.
     
  5. Furai

    Furai THD Team THD Team Administrator

    Messages:
    3,124
    Zaraz Cię aktywuję.
     
  6. Jagodziana

    Jagodziana Shipwright

    Messages:
    2
    Wonziu ?
     
  7. suchy

    suchy Shipwright

    Messages:
    6
    Mimo podobieństw w nazwie, nie.
     
  8. Furai

    Furai THD Team THD Team Administrator

    Messages:
    3,124
    Suchy, powinieneś już mieć Gold. Sprawdź w grze.
     
  9. suchy

    suchy Shipwright

    Messages:
    6
    Działa, wielkie dzięki.
     
  10. Kajoj

    Kajoj Shipwright

    Messages:
    5
    Napiszę tu, bo nie chcę spamić nowym tematem, a gdybym założył temat w dziale Help temat zostałby skasowany z powodu zbyt dużej ilości błędów (Kali eat, Kali drink). Otóż nie mogę odpalić KAG. Czytałem trochę na forum, przeinstalowywałem grę, sterowniki, praktycznie wszystko co się da i nic nie dało. Komuś zadziałało przeinstalowanie sterowników grafiki, lecz nie mi (zainstalowałem starsze, bo wcześniej dysponowałem najnowszymi dla mojej karty). Po dokładnym przyjrzeniu się logom, musi to być jakiś problem z grafiką (całość się kończy na tworzeniu środowiska graficznego):
    Code:
    [] Config loaded from 'Scripts/autoconfig.gm' 
    [] Variable m_generator has NULL type
    [] Config loaded from 'Scripts/config.gm' 
    [0] Variable v_showminimap has NULL type
    [0] Variable v_postprocess has NULL type
    [0] Variable v_fastrender has NULL type
    [0] Variable v_drawhud has NULL type
    [0] Variable g_smallhud has NULL type
    [0] Creating video device...
    
    Czy winą mogą być zbyt stare sterowniki karty graficznej (jeżeli tak - to sobie nie pogram bo nowszych do mojej karty nie ma), czy jest to jakiś błąd w tej wersji gry (wcześniej nikt o tym błędzie nie pisał, tylko po wyjściu najnowszej wersji)? Proszę o pomoc.
     
  11. Sopel

    Sopel Shipwright

    Messages:
    1
    Wielkie dzięki dla quaza za zrobienie materiału o tej świetnej grze :D
     
  12. sado

    sado Shopkeep Stealer

    Messages:
    26
    Kajoj: wklej całego loga.

    jagodziana: częściowo odpowiem za MMa - c++, gra bazuje na silniku Irrlicht, który przez dłuższy czas był dostosowywany do bardziej skomplikowanego dzieła - Link-Dead (gra, którą MM przestał rozwijać gdy zajął się KAG-iem), tak więc silnik był rozwijany od mniej więcej września (?) 2007 (!). Choć na pewno zajęłoby to DUŻO mniej czasu gdyby MM od razu chciał zrobić KAGa. Na tym silniku można by zrobić Crysisa gier 2D (Link-Dead miał nim zresztą mniej więcej być), a jak KAG wygląda - wiadomo :) ale grywalność jest ważniejsza od grafiki - to ona sprawia, że w Soldata, KAG, Minecrafta itp. chce się ciągle grać, a o większości gier wyciskających siódme poty z naszych kart graficznych i procesorów szybko zapominamy.
     
    RadioActive likes this.
  13. Kajoj

    Kajoj Shipwright

    Messages:
    5
    console*.txt (uruchomienie nr. 1, 3 i 4)
    Code:
    [] Config loaded from 'Scripts/autoconfig.gm'
    [] Variable m_generator has NULL type
    [] Config loaded from 'Scripts/config.gm'
    [0] Variable v_showminimap has NULL type
    [0] Variable v_postprocess has NULL type
    [0] Variable v_fastrender has NULL type
    [0] Variable v_drawhud has NULL type
    [0] Variable g_smallhud has NULL type
    [0] Creating video device...
    
    console*.txt (uruchomienie nr. 2)
    Code:
    [] Config loaded from 'Scripts/autoconfig.gm'
    [] Variable m_generator has NULL type
    [] Loading script file Scripts/config.gm
    [] Config loaded from 'Scripts/config.gm'
    [0] Variable v_showminimap has NULL type
    [0] Variable v_postprocess has NULL type
    [0] Variable v_fastrender has NULL type
    [0] Variable v_drawhud has NULL type
    [0] Variable g_smallhud has NULL type
    [0] Creating video device...
    
    app.txt
    Code:
    Engine (build: 77 version: 0.85A)
    Loading library...
    Using file 'Base/Juxta.dll'
    Library loaded...
    APP GameDLLInit
    pid.txt
    Code:
    1076
    
    precache.txt
    Code:
    GUI/archer_cursor.png
    GUI/arrow_cursor.png
    GUI/arrowdown.png
    GUI/blockmenu.png
    GUI/builder_cursor.png
    GUI/button.png
    GUI/emblem1.png
    GUI/emblem2.png
    GUI/heart.png
    GUI/hud_back.png
    GUI/knight_cursor.png
    GUI/materials.png
    GUI/minimap.png
    GUI/paper_tiles.png
    GUI/progress.png
    GUI/progress_bar.png
    GUI/title.png
    GUI/whitebutton.png
    Sprites/Back/BackgroundCastle.png
    Sprites/Back/BackgroundIsland.png
    Sprites/Back/BackgroundPlains.png
    Sprites/Back/BackgroundTrees.png
    Sprites/Back/cloud1.png
    Sprites/Back/cloud2.png
    Sprites/Back/cloud3.png
    Sprites/Back/cloud4.png
    Sprites/bubble.png
    Sprites/drilltile.png
    Sprites/goldspark.png
    Sprites/knight1.png
    Sprites/knight2.png
    Sprites/pixel.png
    Sprites/tent1.png
    Sprites/tent2.png
    Sprites/Trees/pine.png
    Sprites/twigs.png
    Sprites/world.png
    GUI/Fonts/commodore.png
    GUI/Fonts/pixel.png
    GUI/Fonts/pixel2x.png
    GUI/Fonts/snes.png
    GUI/Fonts/tempesta.png
    Sounds/GUI/menuclick.ogg
    Sounds/GUI/option.ogg
    Sounds/fall1.ogg
    Sounds/loot.ogg
    Sounds/metronome.ogg
    
    Wszystko z folderu Logs + precache.txt z folderu Base (może czegoś brakuje). Nie wiem dlaczego w tym jednym logu config*.txt jest linijka
    Code:
    [] Loading script file Scripts/config.gm
    a w pozostałych nie ma, lecz pewnie nie w tym leży wina (chociaż wiem z życia, że najmniejsza błahostka wystarczy, by spowodować duże zamieszanie) bo i tak KAG się nie uruchomił.

    Edit//
    Dorzucam jeszcze crashrpt.xml w niezmienionej formie i screen konsoli:
    Code:
    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
    <CrashRpt version="1206">
        <CrashGUID>05401df3-337d-4281-8b03-f93bc35a970e</CrashGUID>
        <AppName>Engine</AppName>
        <AppVersion>G142</AppVersion>
        <ImageName>C:\KAG\KAG.exe</ImageName>
        <OperatingSystem>Microsoft Windows XP Build 2600 Dodatek Service Pack 3</OperatingSystem>
        <SystemTimeUTC>2011-09-11T10:59:15Z</SystemTimeUTC>
        <ExceptionType>9</ExceptionType>
        <GUIResourceCount>9</GUIResourceCount>
        <OpenHandleCount>53</OpenHandleCount>
        <MemoryUsageKbytes>12028</MemoryUsageKbytes>
        <CustomProps />
        <FileList>
            <FileItem name="app.txt" description="" />
            <FileItem name="autoconfig.gm" description="" />
            <FileItem name="autostart.gm" description="" />
            <FileItem name="console-11-09-11-12-59-15.txt" description="" />
            <FileItem name="crashrpt.xml" description="Crash Log" />
            <FileItem name="screenshot0.png" description="Desktop Screenshot" />
            <FileItem name="crashdump.dmp" description="Crash Dump" />
        </FileList>
    </CrashRpt>
    
    Code:
    http://imageshack.us/photo/my-images/836/log1iy.png/
    
     
  14. Furai

    Furai THD Team THD Team Administrator

    Messages:
    3,124
    Wysłałeś report? Ten report idzie do MM nie do jakiegoś windowsa. Więc warto to zrobić by mógł to nareperować. Możesz także wysłać mu ten crashreport w mailu (mm [at] thd.vg).
     
  15. Kajoj

    Kajoj Shipwright

    Messages:
    5
    Wczoraj czy przedwczoraj wysłałem report, więc kolejnym nie będę spamował. Tylko niech się screenem pulpitu nie przestraszy :)
     
  16. Spurdo

    Spurdo Shipwright

    Messages:
    27
    Mam taki sam problem, zresztą jak widać w dziale help nie tylko my tak mamy, z niecierpliwością czekam na rozwiązanie tego problemu bo bym sobie już zagrał :)
     
  17. Furai

    Furai THD Team THD Team Administrator

    Messages:
    3,124
    MM będzie z powrotem po weekendzie.
     
  18. suchy

    suchy Shipwright

    Messages:
    6
    Czy inne tryby gry poza Capture the flag działają na koncie premium? Poza tym jednym nie zauważyłem innych.
     
  19. sado

    sado Shopkeep Stealer

    Messages:
    26
    Po prostu nie ma serwerów z trybem goldhunt. A innych trybów jeszcze nie ma - ale mają być, choć przyjdzie na nie trochę zaczekać.
     
  20. jakubww

    jakubww Shipwright

    Messages:
    1
Mods: sinnertie