1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey Guest, is it this your first time on the forums?

    Visit the Beginner's Box

    Introduce yourself, read some of the ins and outs of the community, access to useful links and information.

    Dismiss Notice

TLD - The Link Dump. Share your stuff!

Discussion in 'Miscellaneous' started by Frank, Sep 26, 2011.

Mods: BlueLuigi
  1. Hermap

    Hermap Bison Rider

    Messages:
    75
    What is that thing?
     
  2. Its a link from legenda of zelda trash can. And since this is the link dump lel.
     
    FuzzyBlueBaron and Hermap like this.
  3. dnmr

    dnmr Ministry of ban Global Moderator Forum Moderator Donator Tester

    Messages:
    666
  4. Bint

    Bint Bison Rider

    Messages:
    536
    Wait for it...
     
    Hermap likes this.
  5. WarrFork

    WarrFork フォーク Donator Tester

    Messages:
    1,412
  6. Bint

    Bint Bison Rider

    Messages:
    536
    Posting this for the awesome video as apposed to the song.
     
    thebonesauce likes this.
  7. Mazey

    Mazey Haxor Global Moderator Forum Moderator Staff Alumni Donator Official Server Admin

    Messages:
    1,913
  8. Pizza

    Pizza Ballista Bolt Thrower

    Messages:
    192
    Probably a repost, that guy's laugh keeps making me laugh out loud. Griefing the jet campers!
     
  9. Hermap

    Hermap Bison Rider

    Messages:
    75
  10. swagbot

    swagbot Shopkeep Stealer

    Messages:
    81
  11. Konoko

    Konoko Shark Slayer

    Messages:
    21
    OMG nerf plz

     
    swagbot and Hermap like this.
  12. Hermap

    Hermap Bison Rider

    Messages:
    75
  13. Bene

    Bene Free cookies for everyone! ☭ Donator Tester

    Messages:
    239
    This reminds me of something, but I don't know where to post it:
    [​IMG]
     
  14. Hermap

    Hermap Bison Rider

    Messages:
    75
    That's terrifying
    --- Double Post Merged, Jan 24, 2015, Original Post Date: Jan 24, 2015 ---
     
  15. Pizza

    Pizza Ballista Bolt Thrower

    Messages:
    192
    Not sure where I should post this otherwise

    So I shitted @Galen on IRC. Foolish moderator fell for it! Buh bu ::D:

    I removed random BoW irc talks about tits, girl periods and The Dude
    Code:
    <Pizza> Galen, noob
    <Pizza> ur kdr on bf is only 1.2
    <Pizza> 1.22
    <Galen> ogm
    <Galen> I do get 845XP per minute though
    <Galen> And that's more than average
    <Galen> And I play a lot of infantry
    <Pizza> did you know youve played with me? LOL
    <Galen> If I was to use helis and tanks more
    <Galen> wot
    <Pizza> i use different nick
    <Pizza> Pizza was used alrdy
    <Galen> gib link 2 batlelog
    <Pizza> shouldnt add randoms as friends Galen
    <Pizza> yeah then you know my nick
    <Pizza> LOL you didnt know? XD
    <Galen> also since when do you have a pc that can run bf4
    <Pizza> low grapics :D
    <Galen> no that's the first time I'm hearing this
    <Pizza> it runs like just
    <Pizza> not too well
    <Pizza> but ok enough
    <Pizza> LOL Xd
    <Pizza> we played together twice and you didnt knew XD
    <Juaro> Stealth Pizza.
    <Juaro> :>
    <Pizza> :D
    <Pizza> Galen, gotta find out my nick yourself
    <Pizza> no way im spoiling this fun
    <Juaro> xXPizzaXxnoscope
    <Galen> I don't have you as friend on battlelog right
    <Galen> C'mon that's impossible at least link me a battle report Pizza
    <Pizza> XD LOL you really dont know
    <Pizza> i am laughing my ass of
    <Galen> You never told me you had BF4
    <Pizza> Juaro, too obvious
    <Pizza> xXrektXxpXxiXxzXxnoscopeXxzXxa
    <Galen> When was the last time we played together
    <Pizza> if id say that you could know who i am
    <Pizza> find it out yourself
    <Pizza> next time ill record you
    <Pizza> and put it on kagforums XD
    <Galen> Fuck you I have nearly 1000 played matches
    <Pizza> noob Galen doesnt recognize clan buddies
    <Galen> How the hell am I supposed to find out who the heck you are on there
    <Pizza> your problem
    <Pizza> not mine <3
    <Galen> wait, BF4 or BF3
    <Pizza> i like this so much
    <Galen> fak u pizza
    <Pizza> bf4
    <Pizza> i dont have 3
    * Monsteri (~Monsteri@dsl-sjkbrasgw2-50de37-1.dhcp.inet.fi) has joined
    <Pizza> i wanted to play one
    <Pizza> but decided to go for newest one
    <Pizza> not 3
    <Galen> 3 was free on origin last summer
    <Pizza> seriously?
    <Pizza> fuck.
    <Galen> was up for the grabs
    <Pizza> missed that ;_;
    <Pizza> mate next time gimme sign pls
    <Pizza> i wont rek u if you help me
    <Galen> There's no way in hell that you'd rek me
    <Pizza> hahahahahahahaha
    <Pizza> whos the competitive nerd here?
    <Galen> surely not you
    <Pizza> who strives for da kdr?
    <Pizza> <-
    <Pizza> i dont play often though
    <Pizza> its casual kill people once in a while
    <Galen> Pizza, did we play recently
    <Pizza> no word from me
    <Galen> I won't talk to you until you tell me who you are in bf4
    <Galen> BLAME YOURSELF
    <Galen> NO MORE QUERIES
    <Pizza> haha you really get so mad at it?
    <Pizza> its funny innit :D
    <Pizza> cmon
    <Pizza> it worked
    <Pizza> you must acknoledge my move was smooth
    <Galen> I knew it
    <Galen> You don't actually have it
    <Galen> fakking pleb
    <Pizza> huh?
    <Pizza> i mean my move was smooth
    <Pizza> you didnt fucking see it was me XD
    <Pizza> and we played twice XD
    <Pizza> didnt kill you tho
    <Pizza> same team
    <Galen> Cool, so that still applies to 1000 battle reports
    <Galen> And 377 hours of playtime
    <Galen> Yeah, I won't even bother
    <Galen> I'm gonna pull the Yusti now
    <Pizza> i played like less as 10 rounds
    <Pizza> using my half brothers pc
    <Pizza> otherwise id just use pizzapieter
    <Galen> Okay cool so you want me to just look through the entire battlelog database then
    <Galen> Cool, that simplifies things
    <Pizza> :D
    <Pizza> Galen, look at my whatsapp status
    <Pizza> maybe it clarifies things a bit
    <Galen> Now you even want me to STAND UP AND MOVE?
    <Galen> goddamnit pizza
    <Pizza> well if you want to kno
    <Galen> "it's written in the stars"
    <Galen> I DON'T HAVE A FREAKING TELESCOPE
    <Pizza> XD IM DYING OF LAUGHTER
    <Galen> At least one of us is amused then
    <Pizza> ¨its written in the stars¨ XDDDD
    <Galen> You're a horrible person.
    <Galen> And probably high right now.
    <Galen> Go and build some dams.
    <Galen> Freaking dutchie.
    <Pizza> Galen, enough shitting you man it´s total bullshit and this log is going straight to the forums XD
    <Galen> I knew you didn't play it.
    <Pizza> XD thats what I´d say
    
    Oh man I almost died laughing. My roommates must think I'm crazy as fuck. I'm just pathetic as fuck. :kappa:
     
    BlueLuigi, Gurin, I3lue and 6 others like this.
  16. Bint

    Bint Bison Rider

    Messages:
    536
  17. thebonesauce

    thebonesauce All life begins and ends with Nu Staff Alumni
    1. MOLEing Over Large Estates - [MOLE]
    2. The Ivory Tower of Grammar-Nazis

    Messages:
    2,554
    Just came across a bunch of really awesome fan art for various games, thanks to KipIcon and SeizureTheDay, both on tumblr.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    This little beauty is a group drawing of the more prominent characters in both Middens and Gingiva!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    I think that's good for now. I'm gonna go on a fan art kick after work tonight!
     
    Joiken likes this.
  18. Hermap

    Hermap Bison Rider

    Messages:
    75
    I'm so excited, I just can't hide it
     
  19. AmestriStephen

    AmestriStephen Bison Rider Forum Moderator Staff Alumni Tester

    Messages:
    335

    DIS SONG MAKES ME DANCE:wink::B)::B)::B)::B)::B)::note::note::note::note::note:78787878
     
Mods: BlueLuigi