1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey Guest, is it this your first time on the forums?

    Visit the Beginner's Box

    Introduce yourself, read some of the ins and outs of the community, access to useful links and information.

    Dismiss Notice

Wasze pomysły co do update KAG .

Discussion in 'Forum polskojęzyczne' started by LordBuilder98, Oct 23, 2011.

Mods: sinnertie
  1. pacman

    pacman Ballista Bolt Thrower

    Messages:
    16
    Epoka twierdz w kształcie kutasów. +1
     
  2. y4nuszek

    y4nuszek Shipwright

    Messages:
    6
    Jakiś super uber nie istniejący program do kickowania ludzi na wstępie. Którzy wchodzą tylko by poprzeszkadzać i po spamować czat.
     
  3. KamQ

    KamQ Shipwright

    Messages:
    3
    A nie zastawialiście się czasami nad Material WorkShop?
    Dobra... Moim zdaniem jest to też trochę głupie, zepsuło by to całą rozgrywkę i w ogóle . Ale na niektórych mapach nie ma po prostu niektórych surowców . Np. Drzew .
    A co do tej komunikacji głosowej to Ja myślę, że jest to średni pomysł:
    Plusy:
    -No tak jak pisaliście. TeamPlay urozmaicony.
    -No na pewno przewidywanie taktyk, opracowywanie planów i tak dalej.
    Minusy:
    -Niestety dzieci o, których już wcześniej pisaliście. (Dobrze byłoby żeby wprowadzili wtedy opcję MUTE jak już będą się brać za tą komunikacje głosową).
     
  4. Vatx

    Vatx Ballista Bolt Thrower

    Messages:
    114
    Dlaczego czytając ten temat mam ciągłe Deja Vu? Ah, tak, to wszystko już było proponowane ponad 10 razy pod rząd na angielskojęzycznym forum.

    W każdym razie, Looping Maps. Pisałem o tym już, jak będziecie chcieli to z łatwością znajdziecie.
     
  5. AceOfSpades

    AceOfSpades Shipwright

    Messages:
    6
    Może klasa Heinkel He 111? Urozmaicenie
    Swoją drogą maszyna latająca jako jakaś oblężnicza to by całkiem zbalansowana rzecz była ;) Tylko żeby łucznik mógł je strącać
    A to i pojedyncze desanty za linie wież co by wzmagało bardziej "realistyczne" struktury budowli
     
  6. Settlingmonster

    Settlingmonster Catapult Fodder

    Messages:
    2
    Taki świetny pomysł na grę za zabrakło mi trybu gry , w którym jedna drużyna atakuje zamek ,a druga broni tzn. chodzi mi o to ,ze na poczatku druzyna np red buduje zamek a blue w nich nacieraja (maszynami oblężniczymi itd.) . Wiem ze mozna napisac taki mod . Sadze ,ze bylaby fajna zabawa z takim trybem. Ale odkopałem temat nie zdaawalem sobie sprawy ,ze te polskie forum ''nie żyje''
     
  7. To już istnieje, nazywa się Attack/Defense i jakiś czas temu przeżywało swoją złotą erę. Potem ten tryb zginął śmiercią naturalną.
     
  8. Settlingmonster

    Settlingmonster Catapult Fodder

    Messages:
    2
    To szkoda, bo chcialbym pograc. Dzieki za odpowiedz.
     
  9. miniu

    miniu Haxor

    Messages:
    765
    Myślę , że Nego ma fajny pomysł. Uważam , że w siege workshop (nie pamiętam jak się to pisało) można by było kupić taki właśnie "ołówek" , lub linijkę która dawała by kratki na ekranie (coś takiego jak w terrari).
     
    Domis likes this.
  10. Aevenien

    Aevenien Bison Rider

    Messages:
    71
    Odświeżam temat :D
    Co do machin oblężniczych, to oczywiście katapulta, taran, drewniana mobilna tarcza. Nie widzę bardzo sensu w robieniu balisty, lecz drabiny jak najbardziej są na miejscu :)
    Fajnie można by zrobić, aby przymocowywać drewniane tarcze do katapulty (tak jak np. maszt do łódki) i wtedy katapulta byłaby bardziej odporna na strzały łuczników.
    Wrzący olej lejący się z murów? Zawsze spoko ;-D
     
  11. Beton

    Beton Bison Rider

    Messages:
    13
    ja mam zajebisty pomysl
    skoro to sredniowiecze to moze by tak mapke z smokami, tzn defence , budujesz i odpierasz najazd smokow itp na czas.
     
  12. Aevenien

    Aevenien Bison Rider

    Messages:
    71
    Kto ci powiedział, że w średniowieczu były smoki? :D
    Na podobnej zasadzie działa tryb zombie, myślę, że nie będzie długo długo smoków w Kagu, przykro mi...
     
  13. Kaszek

    Kaszek Shopkeep Stealer

    Messages:
    15
    Albo dodać działka strażnicze i workshop w którym można by było rekrutować mięso armatnie i czołgi pancerne ???
     
    Shadza and Worm like this.
  14. franek123

    franek123 The architect of the royal castle. Donator Tester

    Messages:
    514
    Lvl ekwipunek? Ogarnijcie sie! To nie RPG! A poza tym takich tematów jest od cholery...
    </br>--- merged: Sep 13, 2012 9:43 PM ---</br>
    To nie fantasy :D
     
  15. Aevenien

    Aevenien Bison Rider

    Messages:
    71
    Od cholery jest, ale nie po polsku :) Nic nie szkodzi, że trwają takie dyskusje, nigdy za wiele.
    Poziomy, więcej klas, różne typy zbroi itp. są całkowicie w porządku na gold serverach a tym bardziej na serwerach typu Role-Play.
    Bez przesady, chyba i tak w końcu każdemu znudzi się tryb WAR MODE, budowanie jak zwykle wież pod samo niebo, żeby nie można było bomb-jumpnąć, każda rozgrywka prawie taka sama... Już ciekawszy jest zwykły CTF
    Jeśli byłoby kilka elementów RPG w trybie WAR to tylko poprawiło by grywalność
     
  16. franek123

    franek123 The architect of the royal castle. Donator Tester

    Messages:
    514
    Modyfikacja postaci pod względem uzbrojenia była by ciekawa. Ale na pewno nie mogło to podchodzić pod RPG gdzie praktycznie wszystko zależy od uzbrojenia i od ilości przegranych godzin a nie od umiejętności gracza.
     
  17. Aevenien

    Aevenien Bison Rider

    Messages:
    71
    Nie no pewnie :D Całkowicie się z tobą zgadzam. Z elementów RPG powinien być tylko ekwipunek.
    Poziomy postaci są dobre, ale żeby np. były tylko 3 poziomy, a nie 100.
    I np. na 1 poziomie możesz robić mało rzeczy, mniej obrażeń itd. a z biegiem czasu albo po zabiciu iluś osób można awansować. Coś w tym stylu byłoby bardzo ciekawe.
     
  18. franek123

    franek123 The architect of the royal castle. Donator Tester

    Messages:
    514
    Ej wiesz jak działają rangi na forum? My np. mamy tower camper?
    </br>--- merged: Sep 14, 2012 7:31 PM ---</br>
    I mogli by dodać 2 rodzaje łuków długi i krótki. Długi miał by możliwość dłuższego naciągania co efektowało by większymi obrażeniami ale nie można by nim robić "arrow spamu":spam: . A krótki miał by tę możliwość
     
  19. Aevenien

    Aevenien Bison Rider

    Messages:
    71
    Noo, super to by było. Oprócz tego można by strzały "maczać" w ogniu, w takich koksownikach i wtedy FIREEE :D
    Wydaje mi się, że to zależy od ilości postów, które się napisało. Albo od punktów, które się zdobywa za różne rzeczy
    sprawdź w Achievements
     
  20. franek123

    franek123 The architect of the royal castle. Donator Tester

    Messages:
    514
    :D
    </br>--- merged: Sep 14, 2012 9:52 PM ---</br>
    Apropo achievements'ów powinni dodać je jako wyzwania w kagu :D
     
Mods: sinnertie